Politica de confidentialitate

 

SC ASCLEPIOS SRL
Nr. Inreg. Reg. Com.: J13/693/1992

Inregistrati la ANSPDCP cu Număr Registrul General: 948 
CUI: 1864633

 

 

 

 

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

 

Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile pe deplin și conștient asumate de personalul și managementul Complexului Vraja Mării. Complexul este condus de societatea comercială Asclepios SRL, cu sediul în Eforie Sud, str. Ion Movila nr. 21, Jud. Constanța, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/693/1992, cod unic de înregistrare 1864633, în calitate de operator.

Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE ("GDPR").

Faceți clic pe unul dintre link-urile de mai jos pentru a merge la o anumită secțiune:  Ce fel de date personale prelucrăm?· 

Date personale ale minorilor· 

Date sensibile·

 În ce scop și în ce temei prelucrăm datele dvs. personale?· 

Către ce persoane transmitem datele dvs. personale?· 

Colectăm date personale de la terți?· 

Transferăm datele dvs. în afara UE/SEE?· 

Furnizarea de către dvs. a datelor personale ale altor persoane fizice· 

Cât timp păstrăm datele dvs. personale?·

Care sunt drepturile dvs?· 

Sunt datele dvs. în siguranță?· 

Link-uri către alte site-uri web· 

Întrebări sau reclamații· 

Modificări ale politicii· ________________________________________________________________________________________________________________________________________________CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?

1. Dacă ați fost/sunteți pacientul complexului de recuperare medicala Vraja Marii sau un potențial viitor pacient potrivit rezervarii dvs.

Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre.

Categoriile de date personale pe care le colectăm sunt:

a) numele si prenumele, adresa de e-mail, serie și număr act de identitate, numărul de telefon și adresa dvs., date medicale;

b) datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării);

c) informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe speciale;

d) informațiile pe care le-ați putea furniza cu privire la preferințele dvs. de consum;

e) datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii în programul nostru de fidelitate;

f) fotografiile/filmările realizate cu diferite ocazii în cadrul complexului: baza de tratament/ hoteluri/ restaurante/ piscina exterioară;

 g) informații despre autovehiculele pe care este posibil să le parcați în incinta proprietății noastre;

 h) recenzii și opinii referitoare la serviciile de care ați beneficiat în cadrul complexului;

 i) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.

De asemenea, camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul și în incinta complexului pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecința și imaginile pacienților în diferite zone publice, cum ar fi: întregul perimetru al complexului, intrările în pavilioane, restaurante, holuri, zona recepției, piscina, inregistrările păstrate pe durata impusă de lege oferind și informații cronologice de localizare a prezenței dvs. în diferite spații.

Prin utilizarea cardurile de acces in camera furnizate de receptia hotelui, sistemul inregistreaza de fiecare data momentul la care folositi cheia, dar informatia poate fi accesata numai in caz de nevoie, ca de exemplu o ancheta in cazul sesizarii disparitiei unui bun din camera, broasca electromagnetica fiind scanata pentru a afla ce carduri au fost folosite. Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați.

 Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract putem să fim în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu:

  1. dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon, în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea sau
  2.  având în vedere faptul că în contractul de prestari servicii medicale pe care aveți obligația legală de a o completa în momentul în care vă cazați, va trebui să introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm în complex sau inregistra pentru procedurile medicale.
  3.  Dacă sunteți potențial angajat, colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.
  1. Dacă sunteți vizitator în cadrul complexului nostru.

Pentru siguranța și confortul tuturor pacienților, vizita unei persoane necazate în pavilion poate fi efectuată numai dacă există confirmarea personală și acceptul pacientului cazat. Numai după confirmarea pacientului cazat, vizitatorul poate afla numărul camerei și i se permite accesul, dar colectând numele, prenumele, adresa completă, seria și numărul din buletin. conform informațiilor solicitate obligatoriu și prevăzute de lege în fișa de anunțare a sosirii, dacă vizita se prelungește după ora 18:00. Procedura nu se aplică vizitatorilor sau pacienților din zonele publice din complex, însă camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul și în incinta complexului pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecință și imaginile oricăror persoane din diferite zone publice, cum ar fi: intregul perimetru al complexului, intrările în hoteluri, restaurante, holuri, zona recepției, piscina exterioară.

Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru (www.complexvrajamarii.ro), simpla accesare a site-ului nu va conduce la colectarea datelor dvs. personale cu excepția cazului în care dvs. introduceți de bunăvoie anumite date (de exemplu rezervări online, plati online, aplicații posturi vacante, anumite cereri/solicitări, etc). Totuși, ca la oricare echipament informatic, este colectată ora și data accesării site-ului internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet.

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri, în cadrul contractelor în derulare și procedurilor curente colectăm numele, prenumele, funcția, număr de telefon, adresa de e-mail, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentaţi în vederea îndeplinirii obligațiilor contractulale asumate și pentru comunicarile necesare. Dacă sunteți angajat, vă rugăm să citiți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ DATE PERSONALE ALE MINORILOR

Solicităm preluăm cu acordul parintilor, copiilor sub 18 ani informații personale, nume prenume, varsta, CNP,  date medicale.

Protejăm confidențialitatea tuturor datelor obținute de la copiii sub 18 ani, sau de la părinții acestor copii. În cazul în care aveți vârsta sub 18 ani, nu puteți rezerva sau folosi servicii de cazare fără prezența unui adult. Pentru a beneficia de servicii care implică furnizarea de informații personale, copiii sub 18 ani trebuie să obțină consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________DATE SENSIBILE

Termenul „date sensibile“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă, convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală. Nu colectăm informații sensibile decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a oferi servicii mai bune şi a răspunde cerinţelor dvs. speciale (de exemplu, pregătirea unui meniu care sa evite anumiți alergeni, furnizarea accesului pentru persoanele cu dizabilități sau asigurarea unei perne antialergice). Dacă există însă un aspect medical despre care doriți să ne informați, ne veți oferi astfel posibilitatea să vă îndrumăm pentru acele activități care să vă protejeze și să nu vă afecteze starea sănătății. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS. PERSONALE?

Dacă sunteți pacient

 a) Rezervări pentru tratament.

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a desfasura procedurile medicale specificate de medicul de recuperare medicala din cadrul complexului.

Temei: încheierea unui contract pentru furnizarea de servicii de recuperare medicala;

b) Servicii de cazare.

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a asigura cazarea în cadrul complexului nostru.

Temei: în momentul cazării, conform prevederilor legale în vigoare, sunteți obligat să completați contractul de prestari servicii la sosire care conține un minimum de date necesare pentru a vă putea asigura cazarea și pentru a putea emite o factură conținând datele impuse de lege

c) Relația cu pacienții / serviciile acordate pacienților în incinta complexului (serviciul de curățenie, micul dejun, prânz, cină, etc), consult medical, realizare proceduri medicale;

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele hotelului si asteptarile dvs..

Temei: executarea contractului de prestare servicii recuperare medicale.

d) Profilare

Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs. (de exemplu: dacă preferați camerele de la etajele superioare sau inferioare, ce pachet de  servicii optati, etc) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom ști deja ce vă place

Temei: consimțământul

e) Opinii despre vizita la complexul nostru

Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca aţi avut o experienţă placută în hotelul nostru

Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile medicale de recuperare medicala pe care le oferim pacientilor noștri

f) Marketing

Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum informari periodice asupra tarifelor sau ofertelor speciale pentru perioada urmatoare, comunicări de marketing privind produse și servicii noi pe care le initiem sau reduceri tarifare care ar putea fi de interes pentru dvs, mesaje aniversare.

Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs., in masura in care sunteti deja un pacient fidel sau ati optat pentru proprietatea noastra si am constatat ca ati fost multumit de servicii de care ati beneficiat (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).

Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră. Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.

De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul complexului/restaurantului/ baza de tratament, administrate de catre complexul nostru, este posibil să realizăm fotografii generice, de atmosfera, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți clienti ambianta si nivelul evenimentelor noastre. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, avem grijă ca fotografiile sa nu prezinte în prim-plan persoane, facand tot posibilul ca oaspetii sa fie informați de fiecare data cand avem intentia de a face fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dvs.”).

g) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, aplicații online, telefon sau SMS

 Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum:

(i)pentru a răspunde cererilor dvs.,

(ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online sau o cerere de ofertă, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea,

(iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute pe perioada șederii dvs.

Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standardele asumate, inclusiv prin soluționarea prompta si cu maxima disponibilitate a eventualelor cereri sau nemulțumiri.

 6 h) Analiză, îmbunătățire și cercetare:

Scop: pentru a asigura un nivel calitativ constant al servicii lor noastre, avem grijă să analizăm fiecare sugestie sau sesizare din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate și pentru a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor hotelului si asteptarilor dvs..

Dacă sunteți vizitator în cadrul hotelului nostru

Scop: dupa ora 18:00 prelucrăm datele dvs. personale potrivit prevederilor legale pentru a asigura informatiile necesare organelor ce verifica respectarea regulilor generale de protecție a persoanelor și a bunurilor din cadrul complexului.

 Temei: interesul nostru legitim de a limita accesul unor persoane necunoscute in incinta proprietatii, pentru a putea asigura astfel protecția persoanelor si bunurilor clienților/hotelului/personalului din cadrul hotelului.

Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru (www.complexvrajamarii.ro)

Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului

Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.

Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri

Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri. Temei: executarea unui contract.

Dacă sunteți potențial angajat

Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare.

Temei: încheierea unui contract Dacă sunteți angajat Vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.

 Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa și datele dvs. în contextul următoarelor activități:

  1. Restructurări sau reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/acțiuni:

Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus

Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs. 7 Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prevederile legale și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.

  1. Securitate:

Scop: prelucrăm datele personale pentru indeplinirea obligatiilor legale privind protejarea bunurilor și a integritatii persoanelor.

Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale hotelului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul hotelului nostru.

  1. Motive juridice:

Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.

Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații pentru a ne asigura că de fiecare dată prestăm servicii de cea mai înaltă calitate. _______________________________________________________________ CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE? Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

a) Furnizori:în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale).

b) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, vă putem aranja închirierea unei mașini sau achiziționarea unor tururi turistice.

c) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, , tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem transmite datele dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț.

d) Autorități și/sau instituții publice pentru:

(i) respectarea dispozițiilor legale,

(ii) a răspunde solicitărilor acestora,

 (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță 8 națională).

Spre exemplu, potrivit reglementării expuse la Secțiunea “IN CE SCOP SI IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONAL” lit. b), orice unitate hotelieră este obligată să transmită zilnic catre organele teritoriale de politie fișele de anunțare a sosirii și plecării pentru fiecare oaspete care a sosit in ziua respectiva. Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care acestia garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv. _______________________________________________________________COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?

Pentru a vă oferi servicii in standardele asumate, este posibil să colectăm informații despre dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

a) Parteneri de afaceri: cum ar fi agentiile de turism la care apelati pentru sejurul in hotelul nostru, companiile partenere emitente de carduri, serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dvs. pentru aceste servicii sau alte surse terțe care sunt autorizate prin lege să ne transmită datele dvs.

b) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, , tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru tombole și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem colecta datele dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț. În orice caz, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs., respectand procedurile legale in vigoare. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Secțiunea “IN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE DATELE DVS PERSONALE?”). În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale. _______________________________________________________________ TRANSFERĂM DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/SEE?

Nu, nu transferăm datele dvs. personale în afara UE/SEE. _______________________________________________________________ FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să obțineți acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicați modalitatea în care  acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate

(Ex: rezervare de cazare unor persoane si precizari privind obisnuintele de consum culinar al unora dintre ele si probleme locomotorii ale alteia). _______________________________________________________________CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?

 Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 zile). Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor). Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, folosind un tocator de hartie, iar dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior. _______________________________________________________________CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?

În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:

a) Dreptul de acces: ne puteți solicita

(i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și

(ii) o copie a datelor dvs personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);

b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs.(art. 16 din GDPR);

 c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu

(i) cazul în care datele au fost colectate ilegal,

 (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat,

(iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau

(iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul, ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);

d) Dreptul de a restricționa prelucrarea:în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs.pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);

 e) Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR); 10

f) Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR); În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres. _______________________________________________________________SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ? Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale. Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. _______________________________________________________________ LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB Site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a siteurilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale. Folosirea serviciilor de internet oferite de www.complexvrajamarii.ro cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet. _______________________________________________________________ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să îl contactați pe Responsabilul nostru cu protecția datelor personale utilizând acest Formular de contact sau trimițând un e-mail la următoarea adresă: 11 dpd@complexvrajamarii.ro iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii. Pentru orice alte informații suplimentare, ne puteți suna la 0241 747916. În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. _______________________________________________________________MODIFICĂRI ALE POLITICII

Această politică de confidențialitate se poate modifica in conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare. Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici. Ultima actualizare: 23 Mai 2018