În cazul în care plata avansului se face prin depunere numerar la orice ghișeu BCR sau prin transfer bancar / ordin de plată, este obligatoriu să apară explicația AVANS / NUME PERSOANĂ PENTRU CARE SE FACE REZERVAREA / PERIOADA REZERVĂRII, conform cu datele rezervării efectuate la recepția noastră, indiferent cine efectuează plata.

În cazul în care plata avansului se face online, pe site-ul www.complexvrajamarii.ro, la rubrica Plata avans, este obligatoriu ca, în primul ecran, în câmpul Companie, să se menționeze NUMELE PERSOANEI PENTRU CARE SE FACE REZERVAREA ȘI PERIOADA REZERVĂRII, conform cu datele rezervării efectuate la recepția noastră, indiferent cine efectuează plata.

Plata avansului în lipsa acestor informații nu garantează efectuarea rezervării pentru persoanele în cauză, în perioada dorită.

Important: În ziua de intrare în unitatea noastră, veți prezenta la recepție dovada plății avansului pe suport hârtie sau electronic (email, telefon).

Plata avans

sau scaneaza codul QR de mai jos: