Internarea pacienților (pensionari, salariați, copii, neasigurați) se face după o prealabilă programare obținută fie telefonic, fie prin prezentarea la recepție, confirmată de colegii noștrii de la Rezervari și operată în sistemul nostru după achitarea prealabilă a avansului.
Puteți verifica singur calitatea dumneavoastră de asigurat, precum și situația cardului dumneavoastră de sănătate, accesând link-ul de mai jos și introducând Codul Numeric Personal (CNP-ul)
Dacă la această verificare există neconcordanțe față de situația dumneavoastră (spre exemplu, figurați ca fiind neasigurat, cardul figurează ca fiind emis și dumneavoastră nu ați intrat în posesia lui etc.), vă rugăm să rezolvați situația anterior sosirii la noi, astfel încât să puteți utiliza biletul de trimitere (în caz contrar, serviciile noastre vor putea fi accesate doar contra cost).
Pentru a evita situații neplăcute, vă rugăm să aduceți toate documentele necesare internarii dumneavoastră: bilet de trimitere către RECUPERARE MEDICALĂ, cardul de sănătate, cartea de identitate/buletin și adeverința de salariat/ultimul cupon de pensie: DOAR PENTRU ASIGURATII OPSNAJ.





Odată sosit, vă veți adresa la recepția Marea Neagră pentru întocmirea documentației necesare șederii dumneavoastră și semnarea contractului de prestări servicii medicale, repartizarea camerei conform programării și planificarea consultului medical de specialitate în vederea stabilirii planului de tratament.
Acesta este înscris pe o fișă individuală de tratament, cu care veți fi preluați de serviciul programări – planificări proceduri, unde vor fi trecute orele de efectuare. Zilnic, după efectuarea tratamentului, veți preda fișa de tratament la recepția bazei de tratament, urmând să o luați a doua zi, la începerea tratamentului.
Ne rezervăm dreptul de a refuza internarea/de a externa pacienții care prezinta afecțiuni nedeclarate incompatibile cu tratamentul de recuperare medicală, precum și pacienții care nu își onorează obligațiile de conduită și/sau financiare specificate în contract/obligații pacient.
Prezența în cameră și colaborarea cu echipa noastră pentru efectuarea vizitei medicale zilnice este obligatorie. În camera aveți la dispoziție numărul de telefon la care puteți contacta personalul medical de gardă, indiferent de oră, pentru orice aspect legat de starea dumneavoastră de sănătate.
Externarea implică obligatoriu utilizarea cardului de sănătate; omiterea acestui pas atrage nedecontarea cazului și suportarea integrală a costurilor de către pacient.
Respectând toate acestea, vă respectați pe dumneavoastră înșivă și pe cei din jur. Vă asigurăm că echipa noastră este formată din profesioniști și dorește să aveți o experiență cât mai plăcută la noi, atât din punct de vedere al confortului, cât și al beneficiilor terapeutice.
