Ghidul pacientului

Internarea pacientilor(pensionari, salariati, copii, neasigurati) se face dupa o prealabila programare obtinuta fie telefonic, fie prin prezentare la receptie, confirmata de colegii nostrii de la Rezervari si operata in sistemul nostru dupa achitarea prealabila a avansului in valoare de 250 ron/persoana.

Puteti verifica singur calitatea dvs.de asigurat, precum si situatia cardului dvs. de sanatate, accesand link-ul de mai jos si introducand Codul Numeric Personal(CNP-ul)

Daca la aceasta verificare exista neconcordante fata de situatia dvs. (spre exemplu, figurati ca fiind neasigurat, cardul figureaza ca fiind emis si dvs. nu ati intrat in posesia lui etc.), va rugam sa rezolvati situatia anterior sosirii la noi, astfel incat sa puteti utiliza biletul de trimitere(in caz contrar, serviciile noastre vor putea fi accesate doar contra-cost). Puteti  verifica singur calitatea dvs. de asigurat, precum si situatia cardului dvs. de sanatate, accesand link-ul de mai jos si introducand Codul Numeric Personal(CNP-ul)

Pentru a evita situatii neplacute, va rugam sa aduceti toate documentele necesare internarii dvs: bilet de trimitere catre RECUPERARE MEDICALA, cardul de sanatate, cartea de identitate/buletin si adeverinta de salariat/ultimul cupon de pensie: DOAR PENTRU ASIGURATII OPSNAJ.

Odata sosit, va veti adresa la receptie Marea Neagra pentru intocmirea documentatiei necesare sederii Dvoastra si semnarea contractului de prestari servicii medicale, repartizarea camerei conform programarii si planificarea consultului medical de specialitate in vederea stabilirii planului de tratament. Acesta este inscris pe o fisa individuala de tratament, cu care veti fi preluati de serviciul programari - planificari proceduri, unde vor fi trecute orele de efectuare. Zilnic, dupa efectuarea tratamentului, veti preda fisa de tratament la receptia bazei de tratament, urmand sa o luati a doua zi, la inceperea tratamentului.

Ne rezervam dreptul de a refuza internarea/de a externa pacientii care prezinta afectiuni nedeclarate incompatibile cu tratamentul de recuperare medicala, precum si pacientii care nu isi onoreaza obligatiile de conduita si/sau financiare specificate in contract/obligatii pacient.

Prezenta in camera si colaborarea cu echipa noastra pentru efectuarea vizitei medicale zilnice este obligatorie. In camera aveti la dispozitie numarul de telefon la care puteti contacta personalul medical de garda, indiferent de ora, pentru orice legat de starea dvs.de sanatate.

Externarea implica obligatoriu utilizarea cardului de sanatate; omiterea acestui pas atrage nedecontarea cazului si suportarea integrala a costurilor de catre pacient.

Respectand toate acestea, va respectati pe dumneavoastra insiva si pe cei din jur. Va asiguram ca echipa noastra este profesionista si doreste sa aveti o experienta cat mai placuta la noi, atat din punct de vedere al comfortului, cat si al beneficiilor terapeutice.