Chestionar de satisfactie

Pentru ca ne dorim sa imbunatatim constant calitatea serviciilor noastre, va rugam sa ne raspundeti sincer la intrebarile din chestionarul de satisfactie.

  1. Sunteti prima oara la noi?
  2. Cum ati aflat de noi?
  3. Veniturile dvs. sunt:
  4. Suma cheltuita de dvs. pentru proceduri suplimentare este:
  5. Cum apreciati coplata pe care ati platit-o pentru conditiile de masa si cazare?
  6. Considerati ca tratamentul a fost eficient?
  7. La inceperea tratamentului ati fost informat cu privire la modul de aplicare, efecte, mod de actiune ale procedurilor ce urmeaza sa fie aplicate?
  8. Ati primit sfaturi privind conduita dvs. acasa, dupa externare?
  9. Intentionati sa reveniti la noi?
  10. Pe cine din cercul dvs. de cunoscuti ne-ati recomanda pt. a beneficia de ofertele noastre?
  11. Cum apreciati dvs.:
    Excelent Bine Nesatisfacator Ce anume v-a nemultumit Exc. B. Nesa. Nemultumiri
    a. Conditiile de cazare
    b. Calitatea meselor la restaurant
    c. Atitudinea personalului din hotel
    d. Atitudinea personalului din restaurant
    e. Conditiile din baza de tratament
    f. Atitudinea personalului din Receptia Sanatorului
    g. Atitudinea medicului
    h. Atitudinea asistentelor
    i. Atentia acordata dvs. de catre personalul bazei de tratament
    j. Comfortul in timpul procedurilor
    k. Informarea dvs. despre tratament
  12. Va rugam sa mentionati numele si/sau functia angajatului din baza de tratament care v-a facut cea mai buna impresie
  13. Va rugam sa mentionati numele si/sau functia angajatului din baza de tratament care v-a facut cea mai slaba impresie
  14. Ati fost in situatia de a da personalului din baza de tratament "atentii"?
    Numele si adresa dvs. de mail(optional)
Va multumim!