Deoarece ne dorim să îmbunătățim constant calitatea serviciilor noastre, vă rugăm să ne răspundeți sincer la întrebările de mai jos. Acest chestionar este anonim. Vă invităm să răspundeţi întrebărilor bifând sau notând varianta care descrie cel mai bine experiența dumneavoastră pe parcursul sejurului.















    Ce anume v-a nemulțumit

    a. Condițiile de cazare

    b. Calitatea meselor la restaurant

    c. Atitudinea personalului din hotel

    d. Curățenia

    e. Atitudinea personalului din restaurant

    f. Condițiile din baza de tratament

    g. Atitudinea personalului din recepția bazei de tratament

    h. Atitudinea personalului din recepția de internări

    i. Atitudinea medicului

    j. Atitudinea asistentelor

    k. Atenția acordată dvs. de către personalul bazei de tratament

    l. Confortul în timpul procedurilor

    m. Informarea dvs. despre tratament





    Vă mulțumim!