FT-Chestionar de satisfactie

FT-Pentru ca ne dorim sa imbunatatim constant calitatea serviciilor noastre, va rugam sa ne raspundeti sincer la intrebarile din chestionarul de satisfactie.

  1. FT-Sunteti prima oara la noi?
  2. FT-Cum ati aflat de noi?
  3. FT-Veniturile dvs. sunt:
  4. FT-Suma cheltuita de dvs. pentru proceduri suplimentare este:
  5. FT-Cum apreciati coplata pe care ati platit-o pentru conditiile de masa si cazare?
  6. FT-Considerati ca tratamentul a fost eficient?
  7. FT-La inceperea tratamentului ati fost informat cu privire la modul de aplicare, efecte, mod de actiune ale procedurilor ce urmeaza sa fie aplicate?
  8. FT-Ati primit sfaturi privind conduita dvs. acasa, dupa externare?
  9. FT-Intentionati sa reveniti la noi?
  10. FT-Pe cine din cercul dvs. de cunoscuti ne-ati recomanda pt. a beneficia de ofertele noastre?
  11. FT-Cum apreciati dvs.:
    FT-Excelent FT-Bine FT-Nesatisfacator FT-Ce anume v-a nemultumit FT-Exc. FT-B. FT-Nesa. FT-Nemultumiri
    a. FT-Conditiile de cazare
    b. FT-Calitatea meselor la restaurant
    c. FT-Atitudinea personalului din hotel
    d. FT-Atitudinea personalului din restaurant
    e. FT-Conditiile din baza de tratament
    f. FT-Atitudinea personalului din Receptia Sanatorului
    g. FT-Atitudinea medicului
    h. FT-Atitudinea asistentelor
    i. FT-Atentia acordata dvs. de catre personalul bazei de tratament
    j. FT-Comfortul in timpul procedurilor
    k. FT-Informarea dvs. despre tratament
  12. FT-Va rugam sa mentionati numele si/sau functia angajatului din baza de tratament care v-a facut cea mai buna impresie
  13. FT-Va rugam sa mentionati numele si/sau functia angajatului din baza de tratament care v-a facut cea mai slaba impresie
  14. FT-Ati fost in situatia de a da personalului din baza de tratament "atentii"?
    FT-Numele si adresa dvs. de mail(optional)
FT-Va multumim!