Internarea pacientilor (pensionari, salariati, copii, neasigurati) se face după o prealabila programare obtinuta fie telefonic, fie prin prezentare la receptie, confirmata de colegii nostri de la Rezervari si operata in sistemul nostru dupa achitarea prealabila a avansului in valoare de 250 ron/persoana.

Puteti verifica singur calitatea dvs.de asigurat, precum si situatia cardului dvs.de sanatate, accesand link-ul de mai jos si introducand Codul Numeric Personal (CNP-ul)

Verifica acum

Daca la aceasta verificare exista neconcordante fata de situatia dvs. (spre exemplu, figurati ca fiind neasigurat, cardul figureaza ca fiind emis si dvs. nu ati intrat in posesia lui etc.), va rugam sa rezolvati situatia anterior sosirii la noi, astfel incat sa puteti utiliza biletul de trimitere (in caz contrar, serviciile noastre vor putea fi accesate doar contra-cost).Puteti verifica singur calitatea dvs.de asigurat, precum si situatia cardului dvs.de sanatate, accesand link-ul de mai jos si introducand Codul Numeric Personal (CNP-ul)

-bilet de trimitere catre RECUPERARE MEDICALA

-cardul de sanatate

-cartea de identitate/buletin

-adeverinta de salariat/ ultimul cupon de pensie: DOAR PENTRU ASIGURATII OPSNAJ

Odata sosit, va veti adresa la receptie pentru repartizarea camerei, conform programării, apoi va prezentati la receptia bazei de tratament, cu toate documentele sus mentionate, pentru intocmirea documentatiei necesare, semnarea contractului de prestari servicii medicale, efectuarea consultului medical de specialitate si stabilirea planului de tratament. Acesta este inscris pe o fisă individuală de tratament, pe care, revenind la receptie- planificarea procedurilor, vor fi trecute orele de efectuare. Zilnic, dupa efectuarea tratamentului, veti preda fisa de tratament la receptia bazei de tratament, urmand sa o luati a doua zi, la inceperea tratamentului.

Ne rezervam dreptul de a refuza internarea/ de a externa pacientii care prezinta afectiuni nedeclarate incompatibile cu tratamentul de recuperare medicala, precum si pacientii care nu isi onoreaza obligatiile de conduita si/sau financiare specificate in contract/ obligatii pacient.

Prezenta in camera si colaborarea cu echipa noastra pentru efectuarea vizitei medicale zilnice este obligatorie. In camera aveti la dispozitie numarul de telefon la care puteti contacta personalul medical de garda, indiferent de ora, pentru orice legat de starea dvs.de sanatate.

Externarea implica obligatoriu utilizarea cardului de sanatate; omiterea acestui pas atrage nedecontarea cazului si suportarea integrala a costurilor de catre pacient.

Respectând toate acestea, vă respectați pe dumneavoastră insiva și pe cei din jur. Va asiguram ca echipa noastra este profesionista si doreste sa aveti o experienta cat mai placuta la noi, atat din punct de vedere al comfortului, cat si al beneficiilor terapeutice.