Pentru ca ne dorim sa imbunatatim constant calitatea serviciilor noastre, va rugam sa ne raspundeti sincer la intrebarile de mai jos

  • 1. Sunteti prima oara la noi?              Da    Nu, sunt a oara. 
  •  

  • 2. Cum ati aflat despre noi?
  •      de la medicul de familie de la medicul specialist

         de pe internet  de la o agentie de turism

         de la alte persoane care au fost pacientii nostri
             din alta parte

  • 3. Veniturile dvs. sunt:         Salariu Pensie Altele 
  •  

  • 4. Suma cheltuita de dvs.pentru proceduri suplimentare este:
  •    0, prefer sa ma limitez la procedurile incluse    

       sub 150 ron intre 150-500 ron peste 500 ron 
                                  

  • 5. Cum apreciati coplata pe care ati platit-o pentru conditiile de cazare si masa?
  •    Optima , potrivita serviciilor de care am beneficiat 

       Scumpa, dar pe deplin justificata de serviciile de care am beneficiat 

       Scumpa si nejustificata de serviciile de care am beneficiat

  • 6. Considerati ca tratamentul a fost eficient?
  •    Da Nu Nu stiu

  • 7. La inceperea tratamentului ati fost informat cu privire la modul de aplicare, efecte, mod de actiune ale procedurilor ce urmeaza sa fie aplicate?
  •    Da In parte   Nu

  • 8. Ati primit sfaturi privind conduita dvs.acasa, dupa externare?
  •    Da In parte   Nu

  • 9. Intentionati sa reveniti la noi?
  •    Da Nu    Nu stiu


         10. Pe cine din cercul dvs.de cunoscuti ne-ati recomanda pt. a beneficia de ofertele noastre?
              Nume .Localitate Telefon

    11. Cum apreciati dvs.:

     

    Excelent

    Bine

    Nesatisfacator

    Ce anume v-a nemultumit

    Conditiile de cazare

    Calitatea meselor la restaurant

    Atitudinea personalului din hotel

    Atitudinea personalului din restaurant

    Conditiile din baza de tratament

    Atitudinea personalului din Receptia Sanatoriului

    Atitudinea medicului

    Atitudinea asistentelor

    Atentia acordata dvs. de catre personalul bazei de tratament

    Comfortul in timpul procedurilor

    Informarea dvs. despre tratament

    12. Va rugam sa mentionati numele si/sau functia angajatului din baza de tratament care v-a facut cea mai buna impresie

    13. Va rugam sa mentionati numele si/sau functia angajatului din baza de tratament care v-a facut cea mai slaba impresie

    14. Ati fost in situatia de a da personalului din baza de tratament “atentii”?

       Mi s-a sugerat Mi s-a cerut    Am dat din proprie initiativa Nu a fost cazul de asa ceva

    Numele si adresa dvs de mail (optional) Nume: E-mail:

    Va multumim!